Dumpad...

Wooho... Jag har blivit dumpad....  Så blir det lite uppdateringar beror det på de...

Era söta ord<3
Postat av: Mirjam! :D

Nej men som sagt (kände att det behövde sägas igen)... Men. You can't live with 'em, you can't... No that's about it I think. :)



In honor of the english tänkte jag också bara säga:

good bloody riddens (även om jag inte kände honom).



<3 Och ingen dumpar dig och överlever min efterattack utan att ha en vääääääldigt bra anledning. Let's hear! ;) You know I'm there for you lovvie. :)



Mücke låneord...hihi...



Ha det bäst!

<3//Flickan Med De Många Namnen!

2010-07-06 @ 21:28:03
URL: http://www.dramaqueenmia.blogg,se

Skriv här<3:

Ditt gulliga namn<3:
Wanna Be VIP<3?

E-postadress, bara jag ser den<3: (publiceras ej)

URL/Din söta blogg<3:

Your words!:

Trackback
RSS 2.0