OMG!

MIN!!! MIIN!!! Min Cristiano har blivit pappa :( Saaaaaaadface för mig, grattiiiiis till min älskling! Du kmr bli en super pappa :) Lyckliga son som får vara nära honom :R Haha ja jag är avensjuk till max! Och ja jag är skiiit ledsen :( Iallafall, grattis än en gång älskling :D Ja som ni ser är jag väldigt självsäker med :D

Puss på er mina söta troll, nu ska jag deppa lite till :D


Era söta ord<3
Postat av: Mirjam! :D

Naaaw, jag bara vet att du kommer bli mamma förr eller senare... Och världens bästa mamma du ska bli. Som en liten Askunge-fé så har jag redan nu (better now than never, right?) förberett lilla barnets alldeles speciella present, från mig till lilltrollet ;)



<3<3<3



Tchüss schnucki! x)

2010-07-06 @ 21:22:42
URL: http://www.dramaqueenmia.blogg,se

Skriv här<3:

Ditt gulliga namn<3:
Wanna Be VIP<3?

E-postadress, bara jag ser den<3: (publiceras ej)

URL/Din söta blogg<3:

Your words!:

Trackback
RSS 2.0