Helluuu

Hellu bloggen! Jag mååår helt stråande idag, hur mår ni! Vädret idag har vart heelt underbart va? Älska älska älskaaaaaa! Idag var jag ledig faktiskt, trodde inte jag skulle vara det, men det var jag iallafall, skönt det!
Imon blire dock jobb från 10-18, just nu när det är som finast väder, gillar inte det. Aja får be om lite rast då och då och får vara ute i solen lite! Ska försöka uppdatera på rasterna, min chef är så snäll och låter mig använda hans personliga dator! Bra att ha lite speciall treat, det är ju för att min pappa känner min chef, de är väldigt bra vänner, och chef äger ju hela företaget, mee liike! :)

Iallafall nu ska jag dra och cheecka film, see ya later sweetieess ;*

Era söta ord<3

Skriv här<3:

Ditt gulliga namn<3:
Wanna Be VIP<3?

E-postadress, bara jag ser den<3: (publiceras ej)

URL/Din söta blogg<3:

Your words!:

Trackback
RSS 2.0