Sadface...

Spanien vann... how terrible! Bra kämpat Hollaand, ni förtjänade det egentligen! :)<3


Era söta ord<3
Postat av: Mirjam! :D

NEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!! DU SNOR INTE MIN MAKE!!!!!!!!!! Han är MIN I say! Du får ta nån annan :P hihi skojja bara men jag har siktat in mig på honom ganska länge :P fast jg får nog vänta ett par år med tanke på att han är 8 år äldre än oss... Men gud va SNYGG han var då! :D



Ha det bästaste bäst!



<3//Flickan Med De Många Namnen!

2010-07-15 @ 20:09:32
URL: http://www.dramaqueenmia.blogg,se
Postat av: Mirjam! :D

A fast å andra sidan... Jag har ju ställt in mig på en annan sen jag gick i typ 3an, men han kommer aldrig fatta vad jag tycker om honom. Varför är alla jag känner (killarna) antingen gay eller upptagna? Eller förmodligen gay. :P



XOXOXO



Flickan Med De Många Namnen!

2010-07-15 @ 20:12:19
URL: http://www.dramaqueenmia.blogg,se

Skriv här<3:

Ditt gulliga namn<3:
Wanna Be VIP<3?

E-postadress, bara jag ser den<3: (publiceras ej)

URL/Din söta blogg<3:

Your words!:

Trackback
RSS 2.0