Time to blog!

Helluuu alla! Jag har skapat en ny blogg för att dela med mig av mitt liv :D Mihii, här kommer det fyllas på med massor av roligheter, ska försöka uppdatera varje dag, flera gånger om dagen :'D Klockan är vääääääldigt mkt, time for bed :D


Seee ya later :D


Era söta ord<3
Postat av: Mirjam! :D

Heeejsan sweetie och låt mig va den första att gratulera till nya bloggen!!! GRATTIS!!! <3



Jag måste in på designadinblogg och få kläm på hur man lägger in en egen header utan att bloggen ser ut som skit! Du har gjort ett jättefint jobb med din! ;) min on the other hand suger... :P



Måste dra nu, men hoppas vi ses snart! Du jobbar la på manuset? Hihi x)



Ha det bäst!

XOXOXO



<3//Flickan Med De Många Namnen!

2010-06-29 @ 13:42:16
URL: http://www.dramaqueenmia.blogg,se
Postat av: Mirjam! :D

Heeejsan sweetie och låt mig va den första att gratulera till nya bloggen!!! GRATTIS!!! <3



Jag måste in på designadinblogg och få kläm på hur man lägger in en egen header utan att bloggen ser ut som skit! Du har gjort ett jättefint jobb med din! ;) min on the other hand suger... :P



Måste dra nu, men hoppas vi ses snart! Du jobbar la på manuset? Hihi x)



Ha det bäst!

XOXOXO



<3//Flickan Med De Många Namnen!

2010-06-29 @ 13:47:05
URL: http://www.dramaqueenmia.blogg,se

Skriv här<3:

Ditt gulliga namn<3:
Wanna Be VIP<3?

E-postadress, bara jag ser den<3: (publiceras ej)

URL/Din söta blogg<3:

Your words!:

Trackback
RSS 2.0