Jag ääär tröööött!

Tror nog aldrig jag vart så här jäkla trött ;o Jobbat i lagret istället för kassan hela dagen -.-'' Kul? Niicht!
Iallafalll, ska ut med min kompis Madde runt 6 tiden, har inte vart med henne på evigheters evigheter! :o Inte bra inte bra! =O INte så mkt mer som hänt i mitt liv, förutom att jag f*cking åker om 9 daaaaaaaagaaaaaaaaaar! Wooohoooo! Då blir det tyvärr inte någon blogguppdatering, för internet på balkan är liiite efter, inte direkt jätte utvecklat, vilket tar mig till den gång jag satt på ett internet cafe och sufrade runt lite, innan jag visste ordet av det blev det störmavbrott, vi hade överbelastat stället -.-'
Nog om det, gonna glo some tv nu :D


Kuss! :D


Era söta ord<3

Skriv här<3:

Ditt gulliga namn<3:
Wanna Be VIP<3?

E-postadress, bara jag ser den<3: (publiceras ej)

URL/Din söta blogg<3:

Your words!:

Trackback
RSS 2.0