Min dröm man :D

Snällaaa någon kan ni fixa denna ljuvliga man till mig?! Haan är heetaast på jorden, miin dröm man helt enkelt. Jag menar jag har ju min man Cristiano Ronaldo, men haaan slår inte mina drömmars maaaaaan! Vem snackar jag om? Shia LaBeouf, vem skulle jag annars snacka om, min nalle? Eller iförsig så är han MIN nalle,men ändå. Iallafall back to the subject , jag och svabbla om maassa massa onödigt -.-'
Han är min dröm man heeelt klart, jag menar han har allt, verkligen allt! Speciellt leendet och vackra ögon, som jag oftaaaa falller för :D


 Söööötaste bilden på honom :D<3 (Bilden är lånad från Google)

Era söta ord<3
Postat av: Mirjam! :D

1: Det e nog inte sötaste bilden du kan hitta på honom, jag vet sötare ;)

2: GAAAAAAAAAAAAAAAH VAD ÄR DET MED DIG!!!!!! HAN.ÄR.MIN!!!!!Håll dig till Ronaldo, jag SKA ha Shia!!! Jag lovar att om jag träffar honom någon dag så ska jag göra vad Nicolas Cage gjorde! Han friade till sin fru första gången han träffade henne (hon trodde ju ofc att han va galen, men hon gifte ju sig med honom till slut så då funkar de la för mig).

3:Haha på din kommentar låter det som om du snackar om busschauffören :P Den på min blogg alltså xD

4:Han.Är. MIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Get your hands off my man.

5: Om det nu inte skulle funka mellan mig och honom (eller om jag aldrig får chansen att ens träffa honom), så JA, de ÄR gay, allihopa! Särskilt honom jag har siktat in mig på. Fast jag är inte säker på ifall han själv vet om det än. Kanske kan jag omvända honom ;) Suck... Who am I kidding? Loser...



100000000 kramar!



<3//Flickan Med De Många Namnen!



P.S. Ha det kul utomlands! :D

2010-07-17 @ 20:35:00
URL: http://www.dramaqueenmia.blogg,se
Postat av: Mirjam! :D

Förresten... Jag är sååå patetisk. Du vet i 5, han som jag siktat in mig på (fast du vet ju inte vem det är...-a secret I'll take to my grave) som inte vet att han är gay- jag har varit helt och totalt dödskär i honom i typ...vad är det nu, sex år? Kanske mer... Suck. He'll never be mine, så jag kan lika gärna sikta in mig på Shia, jag har större chans där! <3



My head is in the clouds dear...



With lots o' love



<3//Flickan Med De Många Namnen!

2010-07-17 @ 20:40:56
URL: http://www.dramaqueenmia.blogg,se

Skriv här<3:

Ditt gulliga namn<3:
Wanna Be VIP<3?

E-postadress, bara jag ser den<3: (publiceras ej)

URL/Din söta blogg<3:

Your words!:

Trackback
RSS 2.0